środa, 14 listopada 2012

293. Lift kartki tagowej Enczy



Zachwyciłam się kartką Enczy, której zliftowanie proponuje Piaskownica i zrobiłam swoją naśladując wiernie Mistrzynię. Udział wziął papier Miętowa panienka z galerii UHK oraz tag z kolekcji Śnieżny poranek Pasiakowej. Poza tym recykling: karton z czekoladek Merci, kartka z angielskiej powieści, skrawek nut, wycinanki koronkowe, które pozostały mi z październikowego warsztatu Enczy na Cynkowym poletku.
Jak na zdjęcie zrobione po ciemku kolory nieźle oddane. Jestem zadowolona z tej kartki.
PS. Dodałam zdjęcie zrobione w dzień. Kolory gorsze, ale za to widać efekt 3D.

5 komentarzy:

  1. Ha, i u mnie leży kartonik z napisem 'merci' czekając na wykorzystanie. Jak zobaczyłam tło Twojej tagowej karteczki, uśmiechnęłam się pod nosem.
    Karteczka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzatko, aż mnie w sercu zakłuło, to co Ania już nie Shirley, a Blythe powiedziała: "To jest tak piękne, że aż boli". Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ucieszyłabym się gdybyś wpadła do mnie na linky party - imprezkę z linkami, wszystkie blogerki diy itp. mogą wrzucać linki do swoich najciekawszych postów żeby inni odwiedzający mogli do nich trafić :) fajnie by było gdybyśmy się wszystkie mogły poznać (my blogerki), bo jednak bardzo ciężko takie blogi znaleźć. zapraszam!:)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń