sobota, 7 listopada 2009

48. Sercowo

Niezbyt pociąga mnie robienie kartek, a i ten cardlift bym ominęła, gdyby nie prace Anny-Marii - kolorowe, wesołe, pełne życia. Zatem spróbowałam. Teoretycznie nie lubię niebieskiego...
Granatowy karton, limonkowy folder reklamowy (już występował w moich pracach i z pewnością jeszcze będzie - uwielbiam ten kolor!), resztka bordera z tapety, magic, nożyczki, dziurkacz. Napis ze starej książki.
W drugiej dodatkowo żółta kartka i cienkopis. Malutkie białe serduszko namalowane mleczkiem do wanny :)

7 komentarzy:

  1. Olá amiga!
    Passei pelo seu cantinho... amei!!!
    Seus trabalhos são lindos, criativos e alegres... parabéns!
    Espero você em:
    magiadaines.blospot.com
    Uma ótima semana!
    Beijinhos carinhosos.
    Itabira - Brasil

    OdpowiedzUsuń
  2. To był lift w sam raz dla Ciebie, wcale się nie dziwię, że tak Cie natchnął. Fajne rzeczy Ci wyszły z tej zabawy, Skrzatko:-) tA ych komplementów po portugalsku to troszkę Ci zazdraszczam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pomyślałam, Mrouh, że to pomyłka powyżej.

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu bym nie pomyslała, że można używać w skrapach mleczka do wanny :D
    Jak widać absolutnie wszystko może się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem trwałości tego mleczka :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi,
    I like your work, it's lovely.
    There is something on my blog for you!
    Hugs xx
    Pat

    OdpowiedzUsuń