czwartek, 15 października 2009

32. W temacie różowej wstążki bez rozczulania się

Nasza pracowa koleżanka Ara, dzięki rutynowej mammografii, dowiedziała się o guzie w piersi. Został usunięty, obecnie poddawana jest chemioterapii. Właśnie straciła włosy.
Ara jest odważną kobietą, która byle czemu się nie poddaje. Jest afirmatywna i pełna optymizmu. Jutro nas odwiedzi. Przygotowałam dla niej kartkę, żartobliwą, bo taki ton obie wolimy. Kartka zrobiona w pracy, z tego, co było dostępne: granatowy karton, papier ksero, brązowa koperta, kolorowa drukarka laserowa, gilotyna i klej biurowy. Obrazki z sieci. We wnętrzu kartki "podpis":
Ciekawa jestem Waszych opinii.

19 komentarzy:

  1. Na pewno ogromna radość jej tym sprawicie ;)
    Szkoda że nie odpowiedziałaś na mój apel ale nie wnikam w powódki.
    Łamanie słów to jest coś co w Naszym domu gości :) słów połamanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czegoś nie zauważyłam? Sprawdzam. I nic. Nie kumam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawna ;) na pewno będzie jej się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, ja zaczęłam kiedyś kartkę z napisem "Jesteś w formie" z foremkowym obrazkiem, ale coś mi nie pozwoliło skończyć, jakaś niemoc twórcza mnie napadła widocznie... Na pewno taki upominek pomoże Twojej koleżance się trzymac dzielnie. Bez rozczulania, ale z mocą i serdecznością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli nie sprawdzałaś jeszcze linków podanych do swojego rozdawnictwa to zajrzyj i przeczytaj jeszcze raz tutaj :D

    http://rybiooka.blogspot.com/2009/10/rozowe-zaproszenie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka pełna humoru, najchętniej przekazałabym ją moim dwom przyjaciółkom, koleżankom niedoli Twojej koleżanki. Pozwolisz,że pierwszą stronę zdrukuję i przekażę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, Basiu, to zaszczyt dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. kartka bardzo pomysłowa. prosta w FORMIE :))))
    ale pisze by przekazać pozdrowienia dla owiej koleżanki i życzyć jej za Twoim pośrednictwem siły, wiary, nadziei i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja powiem tylko, ze chciałabym mieć w tej chwili taką kumpelę jaką ty jesteś. Strasznie się boję na dzisiejszy dzień :( buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za koleżankę, to jest to, jesteś wielka.
    A u mnie specjalne podziękowanie dla ciebie , proszę odbierz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, Joanno. Nie wiem, kim jesteś, link by się przydał

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli koleżanka ma poczucie humoru, to jak nic do formy wróci. Obśmiałam się z karteczek, pogratulować autorce :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki! Bardzo optymistyczne. :))
    Uściskaj ode mnie koleżankę.

    Odnośnie włosów... Są specjalne preparaty, produkowane w aptekach na zamówienie, po których szybciej rosną. W środowisku onkologicznym na pewno mają takie informacje. Jeśli nie, mogę zapytać o skład.

    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sorki Skrzatko ale Google wpisują mnie jako Joanna czego wcześniej nie zauważyłam ha,ha w ogóle to ze mnie Jasmin jak się patrzy, przypominam jasmin62.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam po wyróżnienie! :)

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/2009/10/wyroznienie-1.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka jest super!
    Pozdrowienia, również dla Ary.
    Trzymam kciuki, żeby jak najszybciej wróciła do formy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. aż buzia sama sie śmieje do tej kartki. Swietnie to wszystko jest ubrane :):)

    OdpowiedzUsuń