sobota, 24 grudnia 2011

201. Słowa pod choinkę

We wczorajszym "Dzienniku Bałtyckim", jedynym lokalnym tytule codziennym, który pozostał z czasów mojego dzieciństwa (był jeszcze nielubiany, bo partyjny "Głos Wybrzeża" i "Wieczór Wybrzeża", popołudniówka, która upadła kilka lat temu) dziennikarka zapytała swoich rozmówców o najpiękniejsze, najważniejsze, takie, które pamiętają do dziś, słowa, słowa, które dają siłę, radość, nadzieję. Z tych, najczęściej bardzo prostych, słów grafik skomponował powyższą choinkę.
I ja zadałam sobie pytanie: jakie słowa, przez kogo i w jakiej sytuacji wypowiedziane, dźwięczą we mnie do dziś?
Będę z tymi słowami przez święta, położę je sobie jako prezent pod choinkę.

3 komentarze:

  1. To najbardziej sensowna choinka, jaką widziałam. Wspaniały pomysł! Morza spokoju i radości!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak! genialna choinka, ważne słowa...pięknie!

    przy okazji Wesołych Świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Ci życzę, by spełniły sie słowa wypisane na choince
    Basia

    OdpowiedzUsuń