wtorek, 18 września 2012

266. Zakładki nocne dwie

Dzisiaj na warsztatach dla wolontariuszy pewnej organizacji pozarządowej robiliśmy zakładki do książek. Ja zrobiłam dwa nocne pejzaże, wykorzystując nowe wykrojniki: wiatrak i chmurki.
  
Drzewo nie zmieściło się w całości na zakładce, więc jedną gałązkę z prawej strony przeszczepiłam do środka. Księżyc i drzewko wycięte z białego kartonu podbarwiłam tuszami "poduszkowymi".
Po raz kolejny stwierdzam, że ludzie są fantastycznie kreatywni. Z tych samych elementów i z mojego wycinkowego pudełka po butach powstało kilkanaście bardzo różnych prac.

4 komentarze:

  1. Z wiatrakiem obłędna! ;)))))))))))) I genialny napis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypatrywałam tego momentu i go przegapiłam, ale już się poprawiam:
      z przyjemnością stwierdzam, że Twój obłędno-genialny komentarz, Kardamonowo, jest tysięcznym opublikowanym na tym blogu!
      W nagrodę dostaniesz obłędno-genialną zakładkę :)

      Usuń
    2. O ja szczęsna! ;))))))))))))

      Usuń