poniedziałek, 10 grudnia 2012

299. Psychologia stosowana

UWAGA! Dużo zdjęć!
To był prezent od grupy kobiet dla kobiety: wiązka tagów z ulubionymi przez każdą z uczestniczek aforyzmami, które wspierają, stawiają do pionu, prowokują do refleksji. Ja nadałam im kształt wizualny. Wyszedł eklektyczny miks papierów skrapowych ILSu, Scrappo i innych, z papierniczego i Lidla, kartonu wizytówkowego i okładek do bindowania, okleiny drewnopodobnej, tektury falistej z pudełek, makulatury, opakowań, tuszowanych i psikanych, kształtów z wykrojników i dziurkaczy, stempli kolorowanych i wyciętych, wydruków tekstów.
Zdjęcia robione w pośpiechu (do ostatniej chwili coś dodawałam). Kolejność przypadkowa.























Dostałam już zamówienie na kolejny egzemplarz :)
Update:
Jeszcze 4 tagi gdzieś się zapodziały:



2 komentarze:

  1. Piękny pomysł na niepowtarzalny, serdeczny i wspierający prezent. Moja ulubiona myśl - o zjadaniu słonia dostała cudną i apetyczną oprawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tagi świetne, ileż tu pomysłów! Ale najbardziej w nich podoba mnie się to, że WSZYSTKIE teksty pisane są po polsku, nie po angielsku.

    OdpowiedzUsuń