środa, 22 sierpnia 2012

255. Niespodzianka dla trzydziestolatka


Wzięłam udział w spisku Sylki na rzecz męża, który właśnie osiągnął trzydziestkę i wysłałam mu tę kartkę wraz z trzydziestoma dobrymi/szalonymi radami na trzydziestolecie. Można jeszcze się przyłączyć!


http://szycie-mojapasja.blogspot.com/2012/08/99-prezent-urodzinowy-pomozecie.html#comment-form




Update: Poniżej zestaw żartobliwych dobrych rad. 40 takich rad kiedys zebraliśmy w pracy na okrągłe urodziny kolegi, teraz tylko zmniejszyłam ich ilość.

30 szalonych rad na trzydziestkę (w porządku alfabetycznym)

1. Atakuj wściekle, broń się wytrwale.
2. Bądź nieobliczalny.
3. Chamstwu przeciwstawiaj się siłą i godnością osobistą.
4. Ciesz się życiem.
5. Czyń miłość, nie wojnę.
6. Daj się lubić.
7. Dbaj o kręgosłup (moralny).
8. Do serca przytul psa.
9. Don’t worry, be happy.
10. Dziękuj Bogu, że nie spełnia wszystkich twoich próśb.
11. Hamuj na zakrętach.
12. Kochaj bliźniego jak siebie samego, ale nie bardziej.
13. Myj ręce przed jedzeniem.
14. Nie dotykaj urządzeń elektrycznych.
15. Noś ciepłe majtki.
16. Pilnuj wagi (bo ci ukradną).
17. Podaruj sobie odrobinę luksusu.
18. Poznaj smak raju.
19. Przebaczaj szybko, całuj powoli.
20. Ratuj ginące gatunki.
21. Sadź drzewa.
22. Skarpetki stawiaj równolegle.
23. Ucz się i pracuj, a dojdziesz do celu.
24. Uśmiechaj się przynajmniej dwa razy dziennie.
25. Wierz w cuda, ale nie licz na nie.
26. Wierz w świętego Mikołaja.
27. Zaproś wiosnę do domu.
28. Zapylaj georginie.
29. Zaufaj miłości.
30. Zgaś światło.

Moje ulubione to 15 i 22 :)).

1 komentarz:

  1. Fajne rady. Zainspirowałaś mnie do zgłoszenia się do akcji. Kiedyś już wysyłałam kartkę i potem z radością czytałam relację z wręczenia przesyłki ;)

    OdpowiedzUsuń