niedziela, 20 stycznia 2013

307. Szary papier, koronka, srebrna wstążka!

Po raz pierwszy w życiu uczyniłam noworoczne postanowienie: zgłosiłam swoje uczestnictwo w rocznym projekcie tagowym. Jak wytrwać? Inspirując się wypowiedziami, pomysłami i zwyczajami Kardamonowej stworzyłam sobie przypominajkę:
1. Nie obmyślać w nieskończoność, tylko działać.
2. "Dzieło" ma być wystarczające, tzn. być tagiem i spełniać warunki wyzwania. Nie musi być doskonałe. Precz z perfekcjonizmem!
3. Zrobić pracę i napisać notkę sporo przed zakończeniem wyzwania i ustawić w bloggerze datę i godzinę publikacji. Pod koniec może zabraknąć nie tylko czasu, ale np. możliwości zrobienia zdjęcia, prądu lub dostępu do netu.
Styczniowe wyzwanie to 1) szary papier (który tak naprawdę jest brązowy), czyli mój ulubiony recykling, 2) koronka, u mnie dwie: wykrojnik i dziurkacz brzegowy oraz 3) srebrna wstążka, jedyne co musiałam kupić (niedługo przed ogłoszeniem wyzwania ostatniego kawałka w domu użyłam do zapakowania gwiazdkowego prezentu).

Moja odpowiedź na wyzwanie to niewielka kartka tagowa inspirowana tą kartką. Użyłam ponadto papieru od prezentu jako tła, skrawka papieru nr 2 z kolekcji "Aż nastanie świt" Galerii Papieru i klateczki celuloidowej kupionej kiedyś w centrum handlowym. Hasło w powiązaniu z klatką to też inspiracja Kardamonowej.

Tu można obejrzeć blogi wszystkich 50 uczestniczek projektu tagowego 2013.

22 komentarze:

  1. Motyw ptaszka uroczy i wymowny : ) Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny tag! Ta ptasia klatka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, i z przesłaniem na dodatek;-)
    Klateczka jest fantastyczna:DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczny tag! Klatka przecudna! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tag przecudny i bardzo pomyslowy. Bardzo lubie klatki z ptakami i choragiewki, ktore to uzywalas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag... a przypominajka rewelacyjna muszę zapamiętać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tagowa kartka - świetny pomysł :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest! Cudownie z tym ptaszkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny tag i kolejne zwierzątko. Śliczny ptaszorek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne hasło i forma tagu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny tag-ta klateczka mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny tag, piękna sentencja i bardzo fajna przypominajka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny tag, kolory i dodatki dobrałaś trafie. Super praca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! aż ma się wrażenie że te marzenia zaraz wyfruną z tej klatki i zaczną się spełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A moją uwagę od razu przykuł ten kaganek. I to maleńkie światełko w nim, właśnie jak skrywane marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Skrzatko piękny ten Twój tag,a pomysł z przypominajką super:)

    OdpowiedzUsuń