niedziela, 20 października 2013

343. Tag październikowy: stempel na białym

Zabawa tagowa: warunki to mieszanina radości i rozpaczy: styl clean and simple - uwielbiam, na białym tle - chętnie, za to obowiązkowy napis ze stempla - oj... Pieczątek nie lubię używać i nieliczne posiadam. Przypomniałam sobie na szczęście o własnoręcznie złożonym stemplu z ulubioną sentencją. Okazało się jednak, że blado, tusz wysechł... Zatem cytuję:
PIELĘGNUJCIE
PRZYPADKOWĄ ŻYCZLIWOŚĆ
I PIĘKNE CZYNY
POZBAWIONE SENSU.

Ozdobą jest tłoczenie w folderze, który wygrałam na Prozarcie 2013 (udział w konkursie grupowym na kolaż) i ażurowy listek z wykrojnika. A zdjęcie na tle przedwczorajszego ikeowskiego zakupu - papierowej serwetki w ulubione groszki, kolorem idealnie dopasowanej do taga.
Moje sąsiadki w projekcie to Hogata i Poczwarka, a tagi pozostałych uczestniczek na stronie http://tagi2013.blogspot.com.

13 komentarzy:

  1. Piękne hasło i to wytłaczane tło :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny tag,a sentencja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny cytat :) a tag fajny też wybrałam czerwień i biel

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat, cytat świetny :) Wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancki i energetyczny, no i z fajnym słowem na niedzielę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cytat świetny i cały tag w odpowiednim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie poradziłaś sobie z napisem no i tag jest idealnie c&s :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sentencja pięknie wyeksponowana, tło embossowane to ja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mądrych słów nigdy za wiele,
    ładny tag wiele na tym zyskał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy tak :) Piękne jest to połączenie bieli z czerwienią.

    OdpowiedzUsuń