wtorek, 17 grudnia 2013

352. Szesnaście!

Dla mojej firmy zrobiłam w tym roku 16 prostych kartek. Sprawiło mi przyjemność, że wielu osobom bardzo się spodobały:



Papiery sweterkowe "Czułe słówka" z Galerii Papieru dla leniwych: nie trzeba ich ciąć, są sprzedawane w wielkości A6:
Tło w śnieżynki z Rapakivi z drugiej strony ma kropeczki:
Świetny papier z Galerii Rae, choinki robią wrażenie ustrojonych w lampki:


Papiery w śnieżynki i kropeczki nabyte na sopockim spotkaniu craftowym w sklepie Rapakivi:
Ulubiony papier sweterkowy spodobał się mojej szefowej, więc dostała tę kartkę ode mnie:
Recyklingowa: choinka i napis wycięte z kartonika, który służył jako podkładka do psikania:
Napis embossowany przezroczystym proszkiem był niewidoczny, więc go popsikałam, a finezyjny, delikatny wykrojnik był bardzo trudny do przyklejenia:
Tu zachowałam się jak prawdziwa Skrzatka, śnieżynka wycięta ze starej kartki, a koronka z tektury falistej z pudła:
 Słabo widać, pieczątka z misiem embossowana przezroczystym proszkiem:
Nowe wykrojniki, które tak bardzo spodobały mi się rok temu na warsztacie Enczy:
Embossing na tekturze falistej:
Jeszcze raz recykling: granatowe, migotliwe (nie widać na zdjęciu|) tło ze starej kartki:

5 komentarzy:

  1. Dobra jesteś w kartkowaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna produkcja! Lubię papiery w renifery ;) Śliczne wycinanki, zwłaszcza - choinki z niby lampkami i sanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. takie Twoje karteczki lubię najbardziej
    choineczki jak marzenie, szczególnie te ustrojone w lampki
    śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. no i z tego wszystkiego zapomniała o najważniejszym:
    pomyślności, Skrzatko, na ten Nowy Rok, oby niczego Ci nie zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje nam Ciebie w ekipie AAMM 2014

    OdpowiedzUsuń