czwartek, 4 lutego 2010

71. Na kocią łapę


Wyzwanie: "Kot".

14 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita :)Dziękuję że podeszłaś po raz kolejny do wyzwania. Bardzo oryginalne są Twoje ATCiaki ... I przyszło mi na myśl takie słowo KOCIUBINAT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka parka :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocury są świetne! Chylę czoła - masz niesamowite pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięęęękne :) takie niewiniątka... jak to zwykle z kotami bywa, a potem BUM wyłazi na jaw, co tam zbroiły.
    Chyba ja też muszę stworzyć kociego ateciaka. Mam już nawet wenę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle niesamowite podejście do tematu. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram przedmowczynie... oryginalne podejscie do tematu, fajny pomysl i ladne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie sympatyczne te twoje koty!
    kociubinat - ha ha ha, dobre!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski styl! Z czymś mi się kojarzy, ale nie mogę uchwycić z czym... Może z matrioszkami trochę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też kojarzą się z matrioszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przeurocze sa, te pasy, no niewiniatka rzeczywiscie. Jeszcze widze jak trzepotaja rzesami. Cudny KOTUBINAT

    OdpowiedzUsuń