czwartek, 9 września 2010

109. Kobieta, którą obchodzi / The woman who cares

Henryka Krzywonos: "Jeśli nie ja, to kto miał to zrobić?" / "If not I, then who?"
Na wyzwanie TMTA: famous people.
Wycinki z dzisiejszego "Dużego Formatu", zdjęcie z GW + egipski hieroglif oznaczający serce z dodatku reklamowego do tego samego numeru GW (today press cuttings + Egyptian hieroglyph meaning „heart”).
I jeszcze pasuje do słoika nr 4 w imaginarium.
PS. Jeśli zrobiłam błędy w angielskim, proszę o wskazówki, poprawię.

4 komentarze:

  1. Sprytnie i edukacyjnie dla świata, Skrzatko:-) Piękny, mądry kolaż!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przeczytałam tekst w "Dużym Formacie". Henryka Krzywonos i w moich oczach jest bohaterką! Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sie zupełnie z opinią na temat Henryki Krzywonos nie zgadzam
    i z szacunku dla pamięci Anny Walentynowicz to piszę...
    GW nie jest dobrym źródłem wiadomości w tej kwesti,
    może warto głębiej poszukać...

    przepraszam, ale nie mogłam przemilczeć

    OdpowiedzUsuń