środa, 4 listopada 2009

46. Więcej ma... kółek

1. Bajecznie kolorowa (taką powieść kiedyś czytałam):2. Trochę geometrii:
3. Jeszcze trochę geometrii kredkami bambino: "Rosyjska szkatułka": 4. I jeszcze więcej geometrii pastelami olejowymi:5. A tu brak kółka, za to pstrokacizna, kredkami bambino:6. Islam?
7. Bodaj jedyna przedstawiająca: Marzenie
8. Bardzo podobną, tylko wielką jak miednica mam w pokoju na ścianie:9. To śmigiełko lubię bardzo za delikatność kolorów:10. A ta mi się wcale nie podoba, ale mnie fascynuje: "Płonę":Ktoś mnie zapytał, skąd biorę tytuły dla nich (tylko niektóre je mają, pozostałe oznaczam, żeby pamiętać, o którą chodzi). Nie wiem. Coś przychodzi do głowy, nie zawsze logiczne i zapisuję, jak np. ta rosyjska szkatułka. Jak na nią patrzę, to ani nie przypomina szkatułki, ani nie kojarzy mi się z Rosją. Taki tytuł pojawił się znikąd i zapisałam.
Mam więcej tego towaru.

4 komentarze:

  1. Pokazuj jak masz więcej :)

    Chwale się - mam książkę "Zakochani" z rysunkami Peytena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza mnie urzekła, naprawdę piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rybiooka 1. pokażę. 2. z allegrowa? widziałam, że całkiem często bywa.
    Sanka - ja ją też lubię, wierzyć mi się nie chce, że sama ją narysowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak z Allegrowa ;)
    Miłego dnia !!

    OdpowiedzUsuń