czwartek, 10 września 2009

15. Kolorowy znak zapytania


Przyznałam się już do mojej słabości lumpeksowej, przyznam się i do kolejnej: uwielbiam buszować po necie, czytać blogi, oglądać piękne zdjęcia, wyszukiwać ciekawostki. Dopiero jednak gdy zaczęłam czytać blogi robótkowe poznałam smak słodyczy. Tak, tak, mówię o różnych zabawach blogowych. I cóż, chyba uzależniłam się od emocji, jakie temu towarzyszą ;)
Najprostszym sposobem pozbycia się pokusy jest ulec jej, zatem połączę moje dwie słabości: ogłaszam błyskawiczną mini- zagadkę, w której nagrodą będzie, jak przy "dziwnym candy", niespodzianka z second handu.
Co zrobić?
- podać w komentarzu adres miejsca w Twoim blogu, gdzie podlinkowałaś (-eś) tę zabawę,
- odpowiedzi na 2 pytania przysłać na adres skrzat.ka(małpa)wp.pl, wpisując w tytule maila: kolorowy - twój nick.
A oto pytania zgadywanki:
1. Jakie 3 kolory Skrzatka lubi najbardziej? (jeśli będzie więcej poprawnych typów wezmę też pod uwagę kolejność)
2. Do jakiego motywu Skrzatka ma największą słabość? (nie chcę za dużo podpowiedzieć, chodzi o deseń, formę, kształt, postać, figurę)
Konkurs jest błyskawiczny - tylko do 11 września do 23:59.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Update 12 września, godz. 00:52:
Prawidłowa odpowiedź: czerwień, fiolet, zieleń, serce.
I miejsce - Sabinka - 2 kolory: czerwień i fiolet oraz serce, dobrze wyczytałaś z bloga ;)
II miejsce - Aneladgam - 2 kolory: czerwień i fiolet
Kalioppe również dobrze wytypowała 2 kolory, ale dyskwalifikacja! brak maila i brak linku na własnym blogu. Sorry, Winnetou.
Inne typy - patchwork, miś, zwierzaki, kwiaty to też wzory, które bardzo lubię, ale chodziło o serduszka. Podpowiedź była w okienku na moje zdjęcie - czerwone serduszko szydełkowe :)
Zatem kolejna niespodzianka, tym razem mini, bo i konkurs mini, pojedzie do Sabinki.
Aneladgam dostanie pocieszajkę czyli nagrodę pocieszenia :)
A teraz idę spać.

9 komentarzy:

  1. kolory: moze czerwony, niebieski i beżowy, a deseń to pachwork ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja też spróbuję pozgadywać, strzały na ślepo, więc moga byc totalnie chybione ;)

    kolory: fioletowy, czerwony, biały
    postać:miś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny! Odpowiedzi na maila :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja pasuję , dam szansę innym , ja dopiero otzrymałam cuda, którymi nacieszyć sie nie mogę !!!!

    Życzę powodzenia (o:

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o odpowiedzi na maila, można typować ponownie inaczej, wezmę pod uwagę ostatni typ. Sabinko, nie odmawiaj sobie przyjemności, próbuj szczęścia! Tym razem mało czasu, może być niewiele osób grających - szansa jeszcze wzrasta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też sobie nie odmówię przyjemności :)
    http://lylis.blox.pl/2009/09/Zreczne-efekty-niezrecznej-rozmowy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Łatwe to nie było, ale cieszę się, że spróbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany , znowu wygrałam (o:
    Bardzo dziękuję :o*

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko, ale ze mnie ofiara losu :P samej siebie mi żal ;)
    gratuluję tym bardziej przytomnym :)

    OdpowiedzUsuń