poniedziałek, 16 sierpnia 2010

102. Candy pod lawendowym królikiem

Szanowni Czytelnicy, stali, okazjonalni i pierwszorazowi!
Zakładając przed rokiem blog zamierzałam pokazywać w nim zdobycze ze sklepów drugiej szansy, która to nazwa, spotkana w sieci, zachwyciła mnie swoim optymizmem. Moje plany jednak to jedno, a duch wieje kędy chce i już wkrótce okazało się, że chcę również tworzyć, nie tylko podziwiać cudze wytwory. Nieśmiało i powoli więc czynię to i rezultaty także ujawniam na blogu.
Jednak w tej jubileuszowej loteryjce nawiązuję do pierwotnych założeń i proponuję Wam ponownie cukierka-niespodziankę na zasadach sprzed roku: loteria fantowa, nie wiadomo tylko co wylosujesz.
Na pewno będzie to:
1. coś z moich polowań w second handach,
2. coś z mojej starej szafy,
3. coś do użycia w wytwórczości Twoich rąk,
4. coś pasującego do Ciebie, mam nadzieję, jeśli dobrze wczytam się w Twój blog,
5. oraz dzieło natury: kamykowe serduszko do wyboru stąd.
Aby wziąć udział w losowaniu podaj w komentarzu link do miejsca w Twoim blogu, gdzie podlinkowałaś (-eś) tę zabawę. Zapisy do soboty, 28 sierpnia 2010 do godziny 23:59. Nazajutrz wylosuję zwycięzcę. Jeśli na wylosowanej stronie nie będzie linka do zabawy, przeprowadzę losowanie jeszcze raz.
Oraz:
Premia dla ostatniej zapisanej osoby posiadającej bloga – ta pozycja to propozycja! Możesz zwiększyć swoje szanse na upominek-niespodziankę, komentując ponownie jak najbliżej końca zapisów, wtedy nie bierzesz udziału w ogólnym losowaniu.
Oraz:
Premia specjalna dla nieposiadających bloga: zaznacz, że nie masz bloga i wylosuj tytułowego lawendowego królika.
Jeśli jest to Twój pierwszy u mnie komentarz sprawisz mi przyjemność pisząc, jak tu trafiłaś (-eś)

24 komentarze:

  1. Wędruję. Lato wszakże, nic zatem dziwnego, że ciekawość w pięty mnie łechce i do wędrówek zmusza. Niestety - dorosłość przypięła mnie jak motyla w gablotce do biurka, ubrała w strój zgodny z office dress code i pozwoliła jedynie na wirtualne łazęgowanie.
    Stąd jestem tutaj. Pierwszy raz, ale nie ostatni. Przyszłam od Jarmili.

    Bo na szlaku zawsze spotykałam pozytywne emocje :)

    Z pozdrowieniami,
    Dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem bardzo ciekawa co będzie w takiej paczuszce, już podlinkowałam u siebie z boku na blogu.

    http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzatko! Juz raz takie candy u Ciebie wygrałam, spróbuję szczęścia jeszcze raz.
    http://barbaratoja.blogspot.com/ (z prawej strony bloga)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogłoby mnie tu zabraknąć. Sto lat odkrywczej radosnej refleksyjnej twórczości Twojej!:-) info u mnie po prawej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj Skrzatko
    ... trafiłam do Ciebie prosto z Pchlego Targu, na dodatek z pustym koszykiem i tak naprawdę to świeżynka ze mnie... w życiu nic nie wygrałam ale na urlopie jestem to i różne dziwne rzeczy czynię... jakby coś "dziwnego" się podziało to o "dobry uśmiech" poproszę :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe Candy! Z radością się zapisuję i zapraszam na moje candy książkowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezmiernie lubię niespodzianki i za rzadko biorę udział w kandy czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj. Ochoczo zapisuję się na candy.
    Jestem pierwszy raz. Trafiłam od Mrouh ;o))
    Chcę niespodziankę!!!!!! ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak naprawdę to nie wiem jak trafiłam na Pani bloga. Dużo sama robię różnych rzeczy i szukam inspiracji w necie i tak trafiłam. Swojego bloga jeszcze nie mam, ale ciągle myślę o założeniu. Króliczek lawendowy bardzo by miał u mnie dobrze w moim lawendowo- misiowym pokoju, pachnącym też lawendą z ogródka.
    Pozdrawiam Dorota z Częstochowy

    OdpowiedzUsuń
  10. witam, chętnie wezmę udział w tak ciekawym Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce i zapraszam tez na zabawę do siebie :)

    Info u mnie w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień Dobry

    Przyznaję się bez bicia ,że nie mam bloga ale
    nie raz stanie tutaj bloga.
    Króliczka trzeba gonić a ja pragnę rządzę jego
    posiadania poskromić.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    BEZ BLOGOWA !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bloga założyłam kilka dni temu...uczę się i próbuję szczęścia w candy, a o Tobie i twoim ciekawym candy dowiedziałam się od Zielonej. Jak tam trafiłam nie pamiętam:) Podoba mi się Twoja kolekcja serduszek kamykowych, a jeśli chodzi o serduszka dla mnie jakby co to oczywiście niebieskie :)
    Pozdrawiam, Agnieszka
    link do mojego bloga http://niebieskosciinne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie super candy i jakie zachęcające :). Już ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapomniałam napisać, informacja o candy jest tutaj http://agnieszkamd.blogspot.com/2010/08/candy-u-duszekd-losowanie-1-wrzesnia.html

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dobrze, że na blogu Mrouh zauważyłam informację o twoim candy! nie tylko nagrody są kuszące, twój blog jest świetny :) będę podglądać :) zapraszam też na moje candy :D
    krasnalskie pozdrowienia!
    ps. info o twoim candy na pasku bocznym http://krasnalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. candy w moim wymarzonym kolorku - info na edzia-goodies na prawym pasku:) nom i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  18. Po słodkości się ustawiam :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Trafiłam tu z linka z innego bloga, a teraz idę poczytać Twój blog.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. http://irenka-prawiecaaja.blogspot.com/
    To i ja poproszę o wpisanie na listę - lubię niespodzianki :).

    OdpowiedzUsuń
  20. się piszę :))))

    i wpisów kolejnych cudnych życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fiu, fiu, paczuszka cukierkowa zapowiada się przesłodka!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie przypadkowo trafiłam do Twojego bloga. Jestem tu pierwszy raz, myślę, że nie ostatni. I oto candy. Jak się nie zapisać. Słodkości, niespodzianki. Jakież to kuszące.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam. Jestem tu pierwszy raz, ale po przejrzeniu bloga wiem, że będę tu częściej bywać.
    Serdecznie pozdrawiam i zgłaszam chęć udziału w zabawie.
    Dorfi
    www.dorfi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe candy, tez się zapisuję
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń