niedziela, 11 października 2009

28. Mapka # 8: Mama

Mam za każdym razem powtarzać? Recykling na wyzwanie: karton z opakowania, pożółkły blok rysunkowy z lat kryzysu, brązowy tusz radziecki, metalowe elementy z koszulki lumpeksowej, tylko dla nich kupionej za jakieś 50 groszy, czarny pisak, klej magic, nożyczki, baza przycięta gilotyną, a następnie "poryziana" tarką do pięt.
Zagadeczka: ile lat Mama Skrzatki liczy sobie na tym zdjęciu? Rozważam wirtualną nagrodę za poprawną odpowiedź ;)
PS. Formę zgłosiłam do scrapbookingu wyczynowego, temat inspirowany postem Yoasi.

12 komentarzy:

  1. Ja obstawiam, że 25.
    Brawo, piękne i oryginalne podejście do tematu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny scrap. Gustownie dobrane dodatki.
    Ja obstawiam na 48 :P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny, klimatyczny scrap :)
    ja obstawiam, że 20, tak jak ja w tej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny scrap:)
    Obstawiam 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki trochę wyczynowiec heh. Moze 17?

    OdpowiedzUsuń
  6. pudło, sterta pudeł, mes amies. Można próbować dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to ja próbuje jeszcze raz - 21 czyli oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny rozrzut typów 17 - 48. Po wyciągnięciu średniej wyjdzie prawie dobra odpowiedź: Skrzacia Matka ma w chwili robienia tego zdjęcia 31 i pół roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny scrapek...no i wzruszyłam sie ze to tak przez mój post:*

    OdpowiedzUsuń
  10. To wyzej pisałam ja Yoasia tylko ni zróciłąm uwagi ze była córka zalogowana:/

    OdpowiedzUsuń
  11. oryginalne pracki. jesli masz urode po mamie to gratuluje- tez bedziesz w tym wieku wygladac jak 17-latka:)

    OdpowiedzUsuń